W.M.O.

W.M.O. (part 2)

Mijn vorige bericht met betrekking tot de W.M.O. procedure omtrent de rolstoel heeft een update nodig!

Stand van zaken

Afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest om ervoor te zorgen dat de oude order bij Welzorg zou verdwijnen en ik een alternatief zou hebben. Ik heb de gemeente benaderd en de situatie uitgelegd zoals het ervoor stond. Degene die aan mij gekoppeld is binnen de W.M.O. heeft contact gezocht met Welzorg en alles voor nu rechtgezet. Dit had hij al via de mail gedaan, maar die was nog niet gelezen. Ook zou hij nogmaals de indicatie naar mij opsturen.

Gevolg van dit alles is dat de afspraak met Welzorg vandaag niet doorgaat. Ze moeten een nieuwe order plaatsen met een passendere rolstoel. De gemeente heeft specifiek een rolstoel aangegeven en ik hoop oprecht dat Welzorg mij deze stoel kan gaan leveren.

Ik verwacht dat Welzorg binnen een paar dagen toch wel contact op zal nemen voor een nieuwe afspraak. Dan weet ik meer.

De juiste persoon bij W.M.O.

Uit mijn verhaal blijkt eigenlijk dat degene van de W.M.O. niet een boeman is zeg maar. Ik heb de juiste persoon achter mij staan. Maar helaas is het zo dat er de juiste termen nodig zijn, er beperkt assortiment is enzovoorts. Het is dan ook niet een punt van kritiek op mijn contactpersoon, maar op hoe het geregeld is in Nederland om aan deze hulpmiddelen te komen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *